wtorek, 27 września 2016

Biuro Informacji Kredytowej (BIK) - oznaczenia w raporcie.

Czytałaś/czytałeś swój raport z BIK i są tam oznaczenia których nie rozumiesz? Z nami to nic trudnego.. poniżej najważniejsze informacje dotyczące punktacji scoringowej (a właściwie gwiazdek i punktów), oraz oznaczeń opóźnień.

Scoring BIK przedstawiany jest w jednej z dwóch postaci:
Gwiazdek – od jednej do pięciu
Punktów – od minimalnej liczby 192 do 631 punktów.

Oczywiście, jak w hotelach - im więcej gwiazdek i punktów – tym lepiej. A dokładniej:

192 do 279 punktów = 1 gwiazdka
280 do 367 punktów = 2 gwiazdki
368 do 455 punktów = 3 gwiazdki
456 do 543 punktów = 4 gwiazdki
544 do 631 punktów = 5 gwiazdek

Widzisz opis w BIK w miejscu historia płatności 0, 1, 2, 3, W, E, O, U i nie wiesz czym są te skróty? Proste! Zerknij na załączony obraz i wszystko się wyjaśni.


2 komentarze:

  1. Całe szczęście ja na tą chwilę się jeszcze tam nie znajduję i oczywiście nie mam zamiaru. Chociaż robię bardzo dużo różnych transakcji przede wszystkim przelewy zagraniczne https://www.przelewy24.pl/blog/przelewy-zagraniczne-i-ich-realizacja-za-pomoca-przelewy24 to wiem jak bardzo ważnym jest aby mieć czyste konto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również byłam sprawdzana w takim biurze, ponieważ brałam kredyt pod moją nową działalność gospodarczą. Zakładałam nowy sklep internetowy i czytałam na https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/bledy-w-zarzadzaniu-sklepem-internetowym-jak-ich-uniknac/ co zrobić aby unikać błędów podczas zarządzania sklepem internetowym.

    OdpowiedzUsuń